Podríem distingir dos tipus de presentacions ,una es mes tradicionali propera a les metodologies que consideren els professors com la font del saber,com qui ha de transmetre els coneixements de la millor manera possible .
La segona tindríem les concepcions de pianet i el constructives me passant per l aprenentatge social, es a dir una utilització mes creativa, que sigui l alumne qui adquireix els coneixements per si mateix.aprendre a aprendre.
Avqmtqtges del mètode tradicional
Una estructura que permet un discurs amb una alta precisió
L alumne sempre te una guia en la pantalla dels temes claus
Permet i corporal imàtges il.lustratives,crear esquemes,
L alumne te mes fa imitat per prendre apunts.
Permet aliar gran varietat de colors i formes que clarificar en els continguts
Presentació s que cerquen i
Revoquen la i terqccio mestre i alumne o alumne i mestre.
Presentacions que incorporen elements propis del llenguatge audiovisual com un element que facilita l expressió a classe
Presentacions que flexibilitzen el discurs de l educador, que faciliten la creació i l aprenentatge cooperatiu i proporcionen l estructuracio, la si tesis i la reflexió dels continguts
Capacitats que te el llenguatge audiovisual com a transmissió d emocions
Inconvenients com:
Estableixen un tipus de discurs transmissor i seqüenciació entre l orador i el públic.
La possibilitat d incloure massa informació a les dia positives.
L orador ja no explica , llegeix.
La utilització de colors, abús dels elements multi medi als.
Un aula sempre a fosques.
Amb efectes d animació, que poden distreure als alumnes.
Establir un doble discurs: l orador que va explicant i el d oient que va llegint.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada