BLANQUERNA, 15 D' OCTUBRE LA FORÇA DE LES REDS SOCIALS
Avui el professor Simó ens parla de què és un bon comunicador, i hem pogut veure el seu bloc personal, per veure com s`ha de comunicar bé.
Amb una webcam, fer un resum d'allò què hem realitzat i pujar-lo al youtube
seguiment amb twitter
- Seguir i analitzar la producció d’un comunicador
- Utilitzar eines col•laboratives on-line en el procés
Es treballarà en petit grup (de 5-6 components) per aprofundir sobre la producció d’un comunicador que tingui presència a la xarxa i que preferentment treballi temes TIC.
Per trobar aquest comunicador, l'estudiant pot partir del twitter del seu professor i mirar a quines persones segueix, quins temes treballen, quines eines utilitzen per publicar a la xarxa, si apareixen a altres mitjans,... sobretot tenim present el material treballat a l’assignatura de COED.
Caldrà que els estudiants cerquin i seleccionin informació publicada (TV, ràdio, twitter, bloc, Facebook, Revistes,...), discuteixin la idoneïtat de les fonts escollides utilitzant l'eina de treball col•laboratiu escollida.
Més enllà dels continguts treballats, que en general no formaran part del temari de les assignatures, es valorarà el treball col•laboratiu i l’ús de les eines i dels recursos, ja siguin lingüístics o tecnològics.
El grup realitzarà diverses aproximacions al comunicador escollit a partir de les eines i recursos que es vagin treballant a les assignatures del mòdul: el tema en imatges, seguiment del tema a través de la sindicació de continguts, presentació del tema amb documents de Google, Prezi... El treball realitzat pels grups es compartirà a la classe a través del mitjà que cada professor indiqui.
Important. Com que la tasca és de mòdul, en el treball, caldrà que hi hagi, obligatòriament, un apartat on es valori el comunicador triat a partir dels continguts treballats a COED. Aquesta valoració és farà a l'igual que la resta del treball utilitzant algun dels recursos treballats a GTIC.
- Fase 1. Formació de grups: Al llarg del mes de setembre es formaran els grups de treball i es presentaran els continguts bàsics relacionats amb la creació i edició de blogs (o wikis) i el treball col•laboratiu.
- Fase 2. Tria del comunicador: A finals de setembre s'haurà d'haver triat el comunicador a treballar i publicar l’adreça de l’eina triada per fer el seguiment.
- Fase 3. seguiment: Entre octubre i novembre els grups aniran fent el seguiment i recopilant informació del que publica el comunicador triat a través de l’eina de seguiment escollida.
- Algunes de les feines fetes s'aniran comentant a classe.
- Fase 4. Anàlisis: Al llarg del mes de desembre, cada grup procedirà a reelaborar en nous formats la informació recollida i a publicar-la en la eina on-line triada. Per exemple: A partir de tots els tweets publicats pel comunicador, fem una tria dels més destacats i ho posem en format vídeo i aquest el pengem al Bloc. Per poder-ho fer a inicis de desembre es publicarà l’adreça de l’eina triada per fer la tasca final d'anàlisi i això facilitarà anar fent petites exposicions a classe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada